Заступник директора школи з виховної роботи призначається і звільняється з посади відділом освіти.

Заступник директора з виховної роботи підпорядковується безпосередньо директору школи.

Заступнику директора школи з виховної роботи безпосередньо підпорядковуються всі педагогічні працівники

ФУНКЦІЇ

Основними напрямками діяльності заступника директора школи з виховної роботи є:

  • Організація позакласної і позашкільної виховної роботи з учнями.
  • Методичне керівництво виховним процесом.
  • Забезпечення режиму дотримання норм і правил техніки безпеки в позакласній роботі з учнями.

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ

  • Організовує поточне і перспективне планування позакласної і позашкільної роботи з учнями та її проведення.
  • Кооридинує роботу вихователів, класних керівників та інших безпосередньо підпорядкованих йому працівників.
  • Організовує і координує розробку необхідної навчально-методичної документації.
  • Здійснює систематичний контроль за якістю виховного процесу, роботою гуртків, груп продовженого дня і проведення позакласних та позашкільних заходів; відвідує позакласні та позашкільні заходи, заняття гуртків, груп продовженого дня, аналізує їх діяльність, доводить результати аналізу до відома педагогів.
  • Організовує просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що їх замінюють) з питань організації виховного процесу.
  • Надає допомогу педагогічним працівникам у засвоєнні та розробці інноваційних виховних програм і технологій.
  • Спільно з заступником директора школи з навчально-виховної роботи складає розклад занять груп продовженого дня та інших видів виховної діяльності; забезпечує своєчасну і якісну тимчасово відсутніх вихователів та інших безпосередньо підпорядкованих йому педагогів.
  • Забезпечує своєчасне складання встановленої звітної документації, котролює правильне і своєчасне ведення вихователями, класними керівниками, іншими педагогами журналів груп продовженого дня, класних журналів, іншої документації.
  • Надає допомогу колективам учнів у проведенні культурно-освітніх і оздоровчих заходів.
  • Бере участь у комплектуванні школи, здійснює заходи щодо збереження контингенту учнів.
  • Контролює дотримання учнями Статуту і Правил для учнів школи.
  • Бере участь у підборі і розподілі педагогічних кадрів, організовує підвищення їх кваліфікації та професійної майстерності, підвищує свою кваліфікацію.
  • Вносить пропозиції щодо вдосконалення виховного процесу, бере участь у роботі педагогічної ради школи.
  • Бере участь у підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи.
  • Здійснює заходи щодо поповнення бібліотеки навчально-методичною літературою, газетами та журналами з профілю роботи.
  • Забезпечує виконання класними керівниками, вихователями ГПД покладених на них обов”язків щодо організації забезпечення безпеки життєдіяльності учнів, організовує виховну роботу, суспільно-корисну працю учнів у відповідності з нормами та правилами охорони праці.
  • Бере участь у проведенні адміністративно-господарського контролю з питань забезпечення безпеки життєдіяльності, у розслідуванні нещасних випадків, які трапилися з працівниками та учнями.
  • Надає методичну допомогу класним керівникам, керівникам груп продовженого дня, гуртків, спортивних секцій, в тому числі з питань забезпечення охорони праці учнів, попередження травматизму та інших нещасних випадків.
  • Інструктує безпосередньо підпорядкованих працівників з питань охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії і пожежної безпеки з оформленням відповідної документації, складає інструкції з техніки безпеки для шкільних гуртків.
  • Контролює дотримання та приймає заходи щодо виконання санітарно-гігієнічних норм, вимог, правил з охорони праці, пожежної безпеки під час проведення виховних заходів та робіт за межами навчального закладу.
  • Організовує з учнями та їх батьками (особами, що їх замінюють) заходи щодо попередження травматизму, дорожньо-транспортних пригод, нещасних випадків, які трапляються на вулиці, та ін; організовує залучення батьків до проведення виховної роботи з учнями, сприяє утворенню комплексної системи виховання.
  • Встановлює і підтримує зв’язки школи із закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з позашкільного виховання.