Враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу в навчальних закладах, у нашій гімназії створена програма творчого розвитку і саморозвитку особистості на базі особистісного підходу , яка дозволяє здійснювати завдання виховання, що у свою чергу призводить до вироблення специфічної структури виховної роботи.

Головне завдання – створення умов для розвитку особистості учня. Досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі.

Наш педагогічний колектив створив модель сучасного учня: особистості, здатної до самовизначення, самовираження та самовдосконалення; людини–патріота своєї держави, повноцінного учасника суспільно-політичного життя країни, здатної до співчуття, співпереживання, людини творчої, ініціативної.

Основними завданнями, які стоять перед педагогічним колективом гімназії є:
  • – формування особистості – патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя та чітко орієнтується у сучасних реаліях;
  • – виховання особистості демократичного світогляду й духовної культури, яка не порушує прав і свобод прав людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;
  • – створення і розвиток цінностей громадянського суспільства;
  • – формування в учнів національної свідомості, людської гідності;
  • – забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і власних інтересів;
  • – відхід у процесі виховання від орієнтації на «середнього» вихованця;
  • – формування високої мовної культури;
  • – виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці; формування покоління, яке здатне навчатися протягом всього життя;
  • – забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я; виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров‘я та здоров‘я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров‘я.
  • – формування екологічної культури учнів, гармонізація їх відносин з природою;
  • – створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації;
  • – посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
  • – підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
  • – створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт, дітей, що залишилися без батьківського піклування;
  • – доцільне використання можливостей позашкільних виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи;
  • – удосконалення психолого-педагогічної просвіти батьків, забезпечення науково обґрунтованої допомоги сім’ям у розв’язанні виховних проблем.